środa, 1 stycznia 2014

Moje osiągnięcia i umiejętności


* Ukończyłam szkolenie Dziecięcego Masażu Shantala wg. Metodyki Holenderskiej Organizacji Shantala umożliwiające przeprowadzanie pokazów oraz przekazywanie wiedzy i techniki wykonywania Masażu Shantala dla potrzeb rodziców i opiekunów dzieci.
* Jestem doradcą noszenia dzieci w chustach po kursie podstawowym Die Trageschule www.trageschule-dresden.de
* Ukończyłam  Kurs Masażu kobiety w ciąży i rewitalizacji poporodowej.
* Uczestniczyłam w seminarium Formy masażu i terapii manualnej w kosmetyce i leczeniu chorób.
* Posiadam dyplom Technika Fizjoterapii.
* Ukończyłam Kurs Karmienie piersią w codziennej praktyce.
* Ukończyłam szereg kursów z zakresu masaży orientalnych i ajurwedyjskich
* Uczestniczyłam w Millionaire Mind Intensive 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz